Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik nasional - Pilihanraya kecil di Perlis ?

Pilihanraya kecil akan datang akan diadakan di Perlis pula. Ini akan menjadi yang terakhir dalam segmen 2008-pilihanraya umum ke -13.

Begitulah sepatutnya yang berlaku sebagai pelengkap kepada siri pilihanraya kecil yang berterusan diadakan ekoran kematian mahupun perletakkan jawatan wakil rakyat kawasan berkenaan.

Dalam tempoh kabinet pasca Pru ke-12 atau selepas tempoh 2008, sebanyak 17 pilihan raya kecil telah atau akan diadakan dari prk Parlimen Kuala Terengganu, Permatang Pauh mahupun di Sabah dan Sarawak sehinggalah yang baru selesai di Tenang.

Dua prk sedang menunggu waktunya iaitu di Merlimau pada Mac ini dan yang akan menyusul selepas itu di Kerdau, Pahang.

Nampaknya semua negeri telah atau akan terlibat dalam prk kecuali Perlis. Namun rasanya Perlis tidak akan berkesempatan kerana Pilihan raya Umum dijangka berlangsung sebelum berakhir tahun ini. Wallahuallam.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers