Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - social concern - Pemandu tertidor kat trafik lite

BERUSAHA... anggota bomba dan penyelamat terpaksa memecahkan cermin tingkap selepas lelaki terbabit tidak sedar apabila dikejutkan.
BERUSAHA... anggota bomba dan penyelamat terpaksa memecahkan cermin tingkap selepas lelaki terbabit tidak sedar apabila dikejutkan.

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki berusia 20-an bukan saja tertidur di dalam kereta sehingga mengganggu lalu lintas, malah terpaksa menanggung kerugian apabila cermin tingkap keretanya dipecahkan bagi membangunkannya.

Dalam kejadian jam 7.50 pagi semalam di persimpangan lampu isyarat Jalan Maharajalela dan Jalan Hang Tuah berhampiran bangunan Dewan Bahasa dan Pustaka, di sini, orang ramai yang menempuh kesesakan lalu lintas di kawasan berkenaan mulanya menyangka sesuatu yang buruk menimpa lelaki terbabit apabila dilihat seperti tidak sedar diri di dalam kereta Perodua Myvi.

Bagaimanapun, anggota polis dan bomba mendapati lelaki itu sebenarnya tertidur.

Apabila usaha mengejutkan lelaki itu selama 20 minit gagal, cermin tingkap keretanya terpaksa dipecahkan bagi membawanya keluar.

Lelaki terbabit akhirnya terjaga dan pemeriksaan dilakukan mendapati dia mabuk.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers