Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - political concern - Nizar dicabar buktikan dakwaannya...



Lihatlah sendiri foto di atas yang dengan jelas menunjukkan bahawa ada makhluk (tentunya manusia) yang telah dengan sengaja berbuat sesuatu pada foto sebenar. Apa jua niat makhluk berkenaan yang tentunya bukan dari PAS adalah bertujuan jahat.

Lantaran itu, kenyataan Anggota Parlimen Bukit Gantang Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin bahawa foto itu diubahsuai oleh Umno sama ada dari Perak atau mana-mana jua ada asasnya, namun tidak menghairankan jua jika Umno Perak mendesak Nizar membuktikan kenyataannya itu.

Hari ini, Setiausaha Perhubungan Umno Perak Umno Perak Datuk Mohd Khusairi Abdul Taib mendesak Nizar segera membuktikan tuduhan bahawa Umno terbabit mengubahsuai gambar yang memaparkan setiausaha agung DAP Lim Guan Eng sedang menyembelih lembu itu.

"Umno Perak meminta Nizar segera menunjukkan bukti penglibatan Umno dalam mengubahsuai gambar itu, atau beliau bersedia diheret ke mahkamah jika enggan atau gagal berbuat demikian."

Beliau berkata sebuah akhbar Jumaat lepas melaporkan kenyataan pemimpin PAS itu yang menuduh Umno menukarkan wajahnya yang sedang menyembelih lembu kepada wajah Guan Eng.

"Secara jelas, Nizar yang juga bekas menteri besar Perak dan ADUN Pasir Panjang telah menamakan parti Umno sebagai pihak yang bertanggungjawab melakukan perbuatan tidak beretika itu," katanya.

Khusairi berkata perbuatan menunding jari kepada Umno dalam isu itu adalah sangat mengelirukan dan merupakan satu tuduhan yang berat terhadap sebuah parti politik berperlembagaan, berperaturan dan bermaruah.

Beliau berkata pembangkang nampaknya sudah ketandusan modal untuk mengheret Umno dalam polemik sehinggakan sanggup menuduh parti itu melakukan sesuatu tidak beretika yang lumrah dilakukan oleh "cyber-trooper" di dalam internet.

Minta-minta Datuk Seri Nizar dapat membuktikannya... baru termalu besor

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers