Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politics sketsa - UMNO HANYA BERMIMPI DUN KEDAH DIBUBARKAN

Dewan Undangan Negeri Kedah tidak tergugat dengan satu-dua lompatan katak yang keluar daripada PKR. Manakala khabar-khabar Dewan Undangan Negeri Kedah akan dibubarkan adalah mainan mimpi UBN yang kecewa menjadi pembangkang.

Pegawai Khas MB Kedah, Hasan Abdul Razak menafikan khabar angin kononnya DUN Kedah akan dibubarkan pada 22 Mei ini, kerana kononnya MB DS Azizan Abdul Razak semakin kurang mendapat sokongan ekoran ada Adun yang akan lompat parti.

Kerajaan negeri menguasai 20 kerusi berbanding dengan UBN yang hanya mempunyai hanya 13 kerusi. PAS mempunyai 16 kerusi, DAP (1) dan PKR (3). Ini tidak termasuk satu kerusi di Dun Kota Seputeh, katanya.

Beliau berkata rakyat Kedah diingatkan jangan tertipu dengan dakyah UBN yang kini tidak selesa menjadi pembangkang dan bermimpi untuk menerajui negeri itu semula pada plihan raya umum ke-13 nanti.

Beliau menambah, bagi menjamin keutuhan kerajaan negeri, semua organisasi parti dan Majlis Ketua Kampung (MKK) perlu memastikan perancangan program yang teliti dan melaksanakannya selaras dengan slogan 'Kedah Sejahtera'.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers