Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - political concern - KICDEFELLA TIADA INTEGRITI

Penulis blog Kickdefella adalah seorang lelaki yang tidak ada integriti dan tentera upahan politik, kata Setiausaha Agung Pas Datuk Mustapha Ali.

Beliau mempersoalkan sikap Syed Azidi Syed Abdul Aziz dan mempersoalkan motif penulis blog itu yang berbuat demikian selepas dipecat daripada PMBK.

Beliau menafikan bahawa PAS menyalurkan peruntukan RM4 juta kepada Syed Azidi bagi mewujudkan persepsi buruk terhadap bekas PM Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Ketika ditanya dakwaan Syed Azidi, dia dibayar RM4 juta bagi tujuan menjatuhkan kepimpinan Tun Abdullah sewaktu menjadi PM, Mustapha berkata Abdullah 'dijatuhkan' oleh pemimpin di dalam Umno sendiri.

Mengulas mengenai GMC, Mustafa berkata beliau hanya mengetahui selepas didedah melalui akhbar.

Tambahnya, pemimpin tertinggi PAS termasuk Mursyidul Am PAS Datuk Nik Aziz Nik Mat dan presiden Datuk Seri Abdul Hadi Awang juga tidak mengetahui kewujudan pusat tersebut.


0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers