Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu lompat parti - ZULKIFLI NORDIN DITIMPA PERASAN MENYERTAI PAS

Zulkifli Nordin yang dipecat daripada PKR, ditimpa perasaan bahawa dirinya "laku" sehingga tak sampai sehari selepas dipecat,PAS telah mempelawanya menyertai parti itu, namun semua itu sekadar lelucon politik ekoran sandiwara media.

Media sememangnya cuba mengembangkan lagi sensasi Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu itu, namun pemecatannya daripada PKR menjadikannya tidak bernilai langsung secara etikanya.

Sehingga kini, beberapa pemimpin PAS menolak Zulkifli kembali menyertai parti tersebut - antaranya naib presiden, Datuk Mahfuz Omar dan Setiausaha Agung Datuk Mustafa Ali, manakala Naib Presiden Tuan Ibrahim Tuan Ibrahim turut menafikan mempelawa Zulkifli menyertai PAS.

Zulkifli kelihatan teruja dengan kenyataan awal Tuan Ibrahim kononnya telah mempelawanya menyertai PAS dengan menulis dalam blognya bahawa beliau akan mengkaji dengan serius pelawaan itu.

"Insya-Allah saya mengadakan perjumpaan dengan pucuk pimpinan (dipercayai PAS) tidak lama lagi," kata Zulkifli.

“Kira OK juga teman (saya) yop, tak sampai sehari teman menjanda dah ada yang masuk meminang,” tulis Zulkifli dalam loghat Perak.

Belumpun sempat untuk berehat dan melepasi edah dipecat dari PKR, Zulkifli sekali lagi dipecat daripada menyertai PAS.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers