Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu lompat parti - SMS MOHSIN: SAYA KELUAR SEBAB TAK DIIKTIRAF SEBAGAI AHLI PARLIMEN

Tahniah kepada Zulkifli Nordin kerana akhirnya dipecat oleh Parti Keadilan Rakyat. Maka tidak sempatlah menerima tawaran mana-mana pihak untuk melompat terutama dari UBN. Rugi besar Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu ini tak sempat nego ... terus dipecat aje semalam.

Ahli Parlimen Bagan Serai Mohsin Fadzli Samsuri yang melompat keluar PKR beberapa hari sebelum ini dikatakan menerima bonus hanya RM1 juta sahaja. Tak senilai dengan kopiah putih di atas kepalanya.

Terfikir juga dalam benak, apakah ahli-ahli Parlimen seperti Mohsin, Zulkifli. Zahrain Mohd Hashim (Parlimen Bayan Baru) ini akan menang jika bertanding atas kapasiti peribadi.

Zahrain mungkin ada yang kenal kerana sebelum ini aktif dalam Umno (suam-suam kuku je), Zulkifli memang telah diketahui keceluparannya, manakala Mohsin takda sapa yang kenal atau pernah mendengar namanya.

Mungkin pesanan ringkas Mohsin pada seorang ustaz di Bagan Serai (rakannya) boleh mengambarkan tahap pemikiran Mohsin.

Salam ust.
terima kasih byk atas ingatan, bukan x ingat mati ? tapi yg menimbulkan masalah adalah parti pkr dan juga pakatan rakyat (pas).
Mengapa mereka tdk mengambil tindakan serta menasihati pemimpin pakatan rakyat bagan serai? ustaz tahu x saya telah diaibkan beberapa kali kali iaitu 1. Mesyuarat agung parti pkr 2. Majlis konvensyen pakatan rakyat Perak.
Mereka juga sebagai pengkhianat saya dan juga parti. ust pikirlah org2 mcm ni di muliakan dlm parti. Apa pas buat?
Pakatan Rakyat Bagan Serai buat endah x endah. saya juga tdk diiktiraf sbg ahli parlimen. jadi hendak kerja bagaimana?
Sbnrnya byk lagi masalah yg ada. saya akan huraikan.
yb mohsin fadzli hj samsuri

Alahai Yb Mohsin, nampak benar tuan tak reti jadi ahli parlimen. ini bererti tuan tak buat homework. buka pusat khidmat sekadar untuk tidur baring dengan anak bini buat aper..


0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers