Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu lompat parti - khalid tak payah cabar zulkifli berdebat. dah tak boleh pakai

Orang mengantuk disurung bantal, begitulah gamaknya pepatah paling sesuai untuk mengambarkan betapa sukahatinya Zulkifli Nordin dengan pelawaan Khalid Samad untuk berdebat mengenai isu kalimah Allah yang telahpun nampak reda daripada pentas media perdana.

Pelik melihatkan sikap Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad yang tiba-tiba tampil 'menyerang balas' dan mencabar Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu itu untuk berdebat konon untuk mencari kebenaran.

Sebelum ini, Zulkifli membuat laporan polis tehadap Khalid yang didakwa secara berterusan mengeluarkan kenyataan menghina Islam berdasarkan kenyataan yang disiarkan portal berita Malaysiakini bertajuk ‘Enakmen larang kalimah Allah ketinggalan.

Menerusi artikel itu, Khalid dipetik menyatakan enakmen agama Islam yang melarang penggunaan kalimah Allah dan perkataan lain berkaitan Islam sudah ketinggalan zaman.

Nak berdebat buat aper nyer, si Zulkifli telah dipecat daripada partinya PKR....dah jadi orang buangan. Pas tak hidu, Umno pun tak mahu.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers