Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu lompat parti - GERAKAN MENYIFATKAN ZULKIFLI RASIS

PKR telah menyingkirkannya, PAS pula tak ingin dan kini Gerakan, sebuah parti komponen BN menggesa Umno tidak menerima anggota Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin, sebagai anggota.

Pengerusi Gerakan P Pinang Datuk Dr Teng Hock Nan berkata Zulkifli adalah seorang pelampau agama dan racis.

Semalam TPM TS Muhyiddin Yassin berkata bahawa pintu Umno sentiasa terbuka kepada sesiapa yang ingin menjadi anggota termasuk Zulkifli, tetapi hari ini Dr Teng menasihati Umno jangan dok cari pasal.

Nampaknya Zulkifli kena join Datuk Ibrahim Ali ataupun pakat-pakat tubuh parti baru. Namun rasanya Ibrahim Ali juga takut menerima si katak tendang ini.

Zulkifli disingkirkan oleh PKR kerana tidak bersedia menerima kepelbagaian bangsa,” kata DrTeng.

Dr Teng, yang juga naib presiden Gerakan, berkata Zulkifli telah mengetuai satu bantahan yang sangat bising untuk mengganggu Forum Masuk Islam Majlis Peguam di sini pada 9 Ogos, 2008.

Beliau berkata Gerakan agak “cemas” dengan kenyataan TPM Tan Sri Muhyiddin Yassin bahawa pintu Umno “sentiasa terbuka” kepada sesiapa yang ingin menjadi anggota termasuk Zulkifli.

Dr Teng berkata BN dan Umno janganlah menerima pelampau agama dan racis
.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers