Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu lompat parti - AHLI PARLIMEN BAGAN SERAI TERMAKAN UMPAN SHOPPING SPREE ?



Mohsin yang diberi kemenangan atas tiket PKR di Bagan Serai, tetapi jarang tunjuk muka di kawasan Parlimen berkenaan kerana bersembunyi di Kuala Lumur ekoran kegagalannya melaksanakan tanggungjawabnya sebagai Anggota Parlimen. Berapa agaknya nilai Mohsin ?

Ahli Parliman Bagan Serai, Mohsin Fadzli Samsuri mengumumkan keluar PKR dan menjadi wakil rakyat bebas. Beliau menjadi ahli Parlimen PKR ketiga keluar parti itu.

Mohsin, 65, mengikuti jejak Datuk Zahrain Mohd Hashim (Bayan Baru) dan Tan Tee Beng (Nibong Tebal).

Semalam, blogger Raja Petra Kamaruddin berkata, Tan Tee Beng menerima RM2 juta kerana melompat keluar PKR.

RPK juga berkata 'shopping spree' oleh Umno/BN untuk membeli wakil rakyat PKR adalah dalam usaha mencukupkan 2/3 majoriti dalam parlimen bagi membolehkan persempadanan semula kawasan pilihanraya dibuat.

Langkah persempadanan semula itu penting kepada Umno/BN bagi menjamin kemenangan pada PRU13 nanti.

Mohsin mengumumkan demikian pada sidang akhbar yang turut dihadiri bekas setiausaha agung PKR, Datuk Salehuddin Hashim di Ampang hari ini. Salehuddin turut hadir pada sidang akhbar Zahrain dan Tan ketika pengumuman keluar PKR.

Berikutan ini, Ahli Parlimen PKR kini tinggal 27 orang.

Mohsin yang pada kebanyakan waktu menetap di Kuala Lumpur memang diketahui gagal memberi tumpuan di kawasan Parlimen yang diwakilinya.

Menurut pengundi kawasan berkenaan, Mohsin memang sukar ditemui dan kurang mempedulikan permasalahan yang dihadapi pengundinya.



0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers