Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - - YB ZULKEFLI NORDIN MEMENTING DIRI

Apa lagi yang hendak ditunggu Parti Keadilan Rakyat ... seeloknya singkirkan segera YB Zulkifli Noordin kerana beliau ternyata seorang yang tidak berpendirian kecuali mementingkan diri sendiri.

Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu itu berkata sekarang adalah zaman politik terbuka dengan mengambilkira pendirian prinsip sendiri dan tidak terlalu mengikut kehendak parti.

Beliau berkata demikian sebagai membidas kenyataan TG Nik Abdul Aziz Nik Mat yang menyifatkan wakil rakyat yang melompat parti sebagi mengkhianati rakyat yang mengundi.

Kata-katanya itu dengan jelas mengambarkan bahawa Zulkefli tidak memerlukan PKR dan mungkin Umno akan menerimanya menjadi ahli.

Semasa PAS menyertai BN, tak seorangpun daripada PAS yang keluar daripada PAS. Tok Guru elok tengok sejarah semula, Tok Guru tak letak jawatanpun... itupun pengkhianatan juga,

Zulkifli berkata, pada ketika ini seseorang wakil rakyat perlu mempunyai prinsip politik yang kuat tanpa mengikut telunjuk perjuangan parti politik dengan membabi buta.

"Sekarang ini zaman politik yang lebih terbuka, kita sepatutnya mengambil pendirian berdasarkan prinsip kita sendiri serta tidak mengikut parti dengan membabi buta.

Semakin lama dibiarkan, akan bertambah onar Zulkefli ini kerana sikapnya kini umpama Belanda mendapat tanah..
Tags:

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers