Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - TRAGEDI - YB ADUN TITI SERONG KEMALANGAN

"Alhamdullilah... insyaallah," ringkas jawapan mesej pesanan ringkas Cina Islam atau YB Khalil Idham Lim, yang juga Ketua Penerangan PAS Perak selepas diajukan persoalan mengenai dirinya selepas terbabit kemalangan jalanraya di Bukit Berapit, Jalan lama Kuala Kangsar - Taiping.


Kemalangan itu berlaku sewaktu Khalil bersama pemandunya sedang menghala ke Taiping, apabila tiba-tiba sebuah lori dikatakan keluar dari satu simpang dan merempuh keretanya. Khalil dan pemandunya tidak mengalami sebarang kecederaan.

sSebelum itu, mantan Timbalan Ketua Pemuda Pas Perak Haji Mustapha Abdul Wahab menelefon memaklumkan mengenai kecelakaan yang menimpa Adun Titi Serong itu. Kelihatan Haji Mustapha (bersebelahan Khalil) yang ke tempat kejadian apabila dimaklumkan oleh Khalil.
foto drp blog albanjari
Tags: TRAGEDI

1 comments

  1. Unknown says:

    salam, semoga ujian kemalangan ini mendorong YB jadi lbh tabah terhadap konspirasi khianat dr musuh Allah swt. Kamal Leang dr Brunei

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers