Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu agama - sepuluh dipanggil beri keterangan berhubung kepala babi

Polis telah memanggil kira-kira 10 individu untuk memberi keterangan berhubung kes empat kepala babi hutan yang diletakkan di dua masjid Petaling Jaya , Rabu lepas.

Ketua Polis Selangor, Datuk Khalid Abu Bakar berkata, mereka termasuk ahli jawatankuasa masjid berkenaan telah diambil keterangan.

"Polis sedang meneliti kamera litar tertutup (CCTV) di sekitar kawasan masjid termasuk di plaza tol berhampiran masjid berkenaan bagi mengesan individu yang bertanggungjawab.

"Polis sudah ada beberapa petunjuk, namun tidak boleh dedahkan kerana ia akan mengganggu siasatan," katanya.

Pada Rabu lepas, dua bungkusan kepala babi hutan bersama satu baldi plastik berisi 30 keping wang RM1 diletakkan di pintu masuk belakang ke perkarangan Masjid Jumhuriyah, Taman Datuk Haron.

Dua bungkusan lagi beserta baldi berisi jumlah wang yang sama dijumpai di hadapan pintu masuk ke perkarangan Masjid Al Imam Al Tirmizi, Taman Sri Sentosa.

Jarak kedua-dua masjid adalah kira-kira dua kilometer.

Tags: isu agama

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers