Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu MB Perak - HAJI NIZAR AKAN SAMAN TV3 DAN TV9 KERANA FITNAH

Datuk Seri Ir Haji Mohammad Nizar Jamaluddin menafikan laporan TV3 dan TV9, semalam bahawa pegawai khas beliau adalah antara 38 orang yang ditangkap Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung kes penyeludupan pasir.

Lantaran itu juga, beliau memberi tempoh 24 jam sehingga 3 petang esok kepada dua stesen televisyen swasta itu memohon maaf secara terbuka berhubung laporan yang disifatkannya satu fitnah.

"Jika dua stesen televisyen berkenaan gagal membuat permohonan maaf berkenaan, kita tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang," katanya kepada pemberita di Ipoh.

"Kami juga sedang mendapatkan rakaman video berkenaan bagi menentukan perkataan yang digunakan," tambah Nizar.

Menurut Nizar besar kemungkinan stesen televisyen berkenaan mendapat maklumat 'palsu' itu daripada sumber yang rapat dengan ahli politik yang berseteru dengannya.
Tags: isu MB Perak

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers