Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - - SOI LEK MASIH TIMBALAN PRESIDEN MCA: PENDAFTAR PERTUBUHAN

Kemelut kepimpinan MCA akan bertambah hangat apabila Pendaftar Pertubuhan (ROS) mengesahkan bahawa Datuk Seri Dr Chua Soi Lek masih Timbalan Presiden MCA,

CSL dipecat kira-kira dua bulan lepas daripada jawatan itu.

Pengumuman itu sekaligus merentap mengembalikan senario sebelum krisis parti itu - akibat pemecatan Dr Chua dan keputusan mesyuarat agung luar biasa MCA awal bulan ini - dan tentu memeningkan Datuk Seri Liow Tiong Lai yang dilantik menggantikan Dr Chua.

Liow, memegang jawatan timbalan presiden selama 19 hari itu.

Chua dipecat dari jawatan timbalan pesiden pada 26 Ogos, tetapi jawatankuasa pusat MCA kemudiannya membatalkan keputusan itu dan sebaliknya menggantung keahlian bekas menteri kesihatan itu selama empat tahun.

Tags:

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers