Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - political concern - MUHYIDIN MINTA MCA BISU (JANGAN BERCAKAP)

PUTRAJAYA: Tan Sri Muhyiddin Yassin meminta semua pemimpin MCA agar tidak mengeluarkan kenyataan kerana ia menunjukkan berlaku percanggahan yang berlarutan.
ps: nampak benor sape sebenornya pengerusi MCA
Timbalan Perdana Menteri berkata bahawa dalam proses mencari formula penyelesaian kemelut dalaman parti itu, adalah lebih baik pemimpin MCA tidak mengeluarkan apa-apa kenyataan.
Muhyiddin, berkata memang wujud perbezaan pendapat dalam kalangan pemimpin MCA dan itulah sebabnya jalan penyelesaian dicari agar ada kesepakatan dalam membuat keputusan bagi menyelesaikan masalah.
Mengenai dakwaan sesetengah pihak bahawa campur tangan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan beliau dalam MCA ketika sokongan terhadap Presiden MCA Datuk Seri Ong Tee Keat telah kukuh, Muhyiddin berkata:"itu mungkin pandangan pihak tertentu kerana kepentingan puak-puak tertentu."

ps. kepentingan pihak sape?
"Semua, jika ditanya, akan bersetuju dengan pandangan itu (bahawa masalah MCA semakin gawat) dan tidak ada pihak yang mengatakan bahawa MCA bertambah kuat," katanya.
"Saya banyak kerja lain...ini nak ada pilihan raya kecil, ada kawasan banjir, (dan banyak) urusan lain tetapi oleh kerana kita lihat ini suatu yang amat penting dalam soal BN, maka sudah sampai waktu Presiden parti dan Pengerusi BN, dan saya diarah untuk mengambil sedikit peranan.
ps: nampak macam campurtangan PM dan Muhuyidin lagi menjadikan MCA bertambah celaru. Muhyidin risau tu... kalu gitu keadaannya, maka dia gagal ler.. sedangkan prk kota seputeh dah nampak jelas akan diadakan

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers