Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - - PEMUDA UMNO KELANTAN MINTA HALUSI KEMASUKAN SEMULA IBRAHIM

KOTA BAHARU: Majlis Tertinggi (MT) UMNO hendaklah membuat penilaian terperinci sebelum menerima semula kemasukan Datuk Ibrahim Ali bagi mengelak "pisang berbuaH dua kali".

Demikian dinyatakan Setiausaha Pemuda Umno Kelantan Bazlan Baharudin.

Dalam erti kata sebenar, Pemuda Umno Kelantan bermaksud kalau boleh jangan terima kemasukan semula Ibrahim Ali. Begitulah hakikat sebenarnya takda satu partipun yang mahukan Ibrahim Ali yang melompat dari parti ke parti sudah beberapa kali.

Sebelum ini beliau adalah Ketua Umno Bahagian Pasir MAS sebelum bertanding atas tiket bebas tetapi menggunakan lambang PAS pru12 pada Parlimen Pasir Mas pada 2008 kerana tidak dicalonkan Umno.

Sebelum itu, Ibrahim pernah keluar Umno dan menyertai Semangat 46 bersama-sama Tengku Razaleigh Hamzah.

Bazalan berkata apa yang dialami oleh parti sebelum ini cukup menyedarkan kerana Ibrahim sanggup bertanding menentang BN pada prk 2005, dan sekali lagi
menentang BN, kerana tidak terpilih (dicalonkan) pada pru 12.

Beliau mengulas demikian sebagai reaksi terhadap kenyataan pihak tertentu yang mencadangkan Ibrahim diterima semula ke dalam Umno.

Bazlan berkata, Ibrahim kini diawang-awang ekoran kedudukannya dipertikaikan oleh PAS kerana sering memberi reaksi negatif kepada parti itu.

Sehubungan itu beliau meminta cadangan itu diabaikan dulu sebaliknya mengajak semua pihak memberi tumpuan dalam membangunkan semula Umno.

"Saya percaya BN sudah diterima oleh masyarakat dan peluang untuk BN menang dalam pilihan raya akan datang amat cerah," katanya.
Tags:

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers