Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politics assembly - ADUN PAKATAN RAKYAT TIDAK ADA SEBAB HALANG SIDANG DUN

IPOH: Ahli Dewan Undangan Negeri Pakatan Rakyat Negeri Perak tidak mempunyai sebab untuk menghalang persidangan Dewan Undangan Negeri Perak yang dijadualkan pada 28 Okt ini, kata DS Najib Tun Razak.

Perdana Menteri berkata, ini kerana persidangan dewan undangan negeri itu diadakan oleh Kerajaan Negeri Barisan Nasional berasasakan peraturan dan perlembagaan negeri.

"Walaupun terdapat proses (perundangan) yang belum selesai, kita mesti menghormati perlembagaan. Jadi tiada sebab untuk menghalang atau sebarang tindakan yang boleh menimbulkan situasi negatif pada persepsi awam mengenai politik di Perak," katanya.

Belliau mengingatkan para pemimpin pakatan rakyat Perak bahawa perubahan pentadbiran kerajaan negeri Perak pada Februari lepas adalah "mainan politik" yang dimulakan pembangkang sendiri.

"Jangan lupa, ia bermula apabila mereka mencuri seorang ADUN kita. Itu permulaannya, jadi mereka yang memulakan... bukan kita," kata beliau kepada pemberita di sini.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers