Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu Dun Perak - DATO SS DE FACTO ZAMBRY

IPOH: Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin mendakwa bahawa Setiausaha Kerajaan Negeri adalah “de facto Menteri Besar” yang menguasai DS Dr Zambri Abdul Kadir dan mencampuri urusan persidangan dewan undangan negeri.
"Saya ketawa melihat sikap Dato Dr Abdul Rahman Hashim yang nampak bersahaja tetapi mempertahankan dirinyan dengan alasan-alasan yang mengelirukan"
“Saya gelak melihat pada kenyataan yang dikeluarkannya. Saya ketawa pada pelbagai perkara yang tidak masuk akal dilakukan Dato Dr Abdul Rahman Hashim ini," kata Nizar.
Pada sidang media sebelumnya, Nizar berkata, Abdul Rahman merupakan de facto yang telah menyakinkan Zambry untuk mengantikan pengawai keselamatan dewan undangan negeri itu dengan 15 anggota samseng Pekida yang dikuasai Umno.
“Zambry takda kuasa - dia hanya sekadar tunggul. Abdul Rahman menjadi de facto menteri besar? Beliau yang memerintah selama ini," kata Nizar.
Sebelum ini, Abdul Rahman berkata beliau telah menjalankan tugasannya mengikut peraturan dan perlembagaan negeri yang ditetapkan sepertimana dilakukan semasa PR memerintah sebelumnya.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers