Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik nasional - WAKIL RAKYAT UMNO TAK PUAS HATI LANTIK IDRIS JALA

PULAU PINANG: Perlantikan Datuk Idris Jala sebagai seorang menteri kabinet hanya mengundang gundah dan ketidakpuasan hati barisan anggota parlimen Umno sendiri. Ini masalah baru ciptaan PM Datuk Seri Najib Razak

Rupa-rupanya barisan anggota Parlimen UMNO yang sedia ada (dan terpilih) tidak berapa boleh pakai. Sepatutnya Najib lantik ler mana-mana MP UMNO yang belum ada jawatan. Tentu ada yang boleh buat kerja.

Kalangan wakil rakyat Umno (yang belum berjawatan kabinet) tak berpuas hati dan mempersoalkan keputusan Naib itu.

Idris menjadi menteri kabinet Najib yang ke 29. Zaman Pak Lah ada 32 menteri kabinet. Takda beza sangat ler saiz kabinet. Kesian juga dipikirkan pada beberapa ahli majlis tertinggi Umno yang belum diberi ganjaran jawatan, begitu juga dengan Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin.

Khairi lantang bersuara tapi suaranya tak berapa kedengaran agaknya atau tak relevan dengan Naijb.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers