Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politics sketsa - KEMTA AKAN DIPENUHKAN HINGGA KE PINGGIRANNYA

Sehari selepas membebaskan lima tahanan ISA, kerajaan mengugut akan memenuhkan Kem Tahanan Kamunting (KEMTA) sehingga ke pinggirannya, jika orang yang mengancam keselamatan negara.

Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammudin Hussein berkata jika ada orang yang merupakan ancaman kepada keselamatan, beliau akan penuhkan sehingga ke pinggiran kem itu.

Kemta akan dikekalkan kerana ia merupakan pangkalan penting bagi memerangi sebarang ancaman terhadap keselamatan negara, katanya sambil menegaskan bahawa beliau akan

"Kamunting ada di situ bersebab bagi melindungi sebarang ancaman terhadap keselamatan. Mereka (tahanan yang ada) merupakan ancamana kepada keselamatan," kata beliau.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers