Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik p pasir - Warta Permatang Pasir menemui pengundi



Badan Perhubungan Pas Pulau Pinang menerbitkan Warta Permatang P
asir sebagai salah satu wadah untuk menyampaikan maklumat kepada para pengundi PRK N11 Dun Permatang Pasir.

Bertemakan Bersama Mengekalkan Kemenangan, warta itu akan menemui pengundi setiap hari sehingga selesai PRK 25 Ogos ini. Edisi sulung mula diedarkan tengah hari ini.

Sementara itu, beberapa blogger termasuk dari Kuala Lumpur telah
mula berkumpul di sini untuk memberikan kerjasama dan bantuan kepada jentera Pakatan Rakyat PRK N11 Dun Permatang Pasir.

Hari ini mereka bertukar-tukar pandangan dengan jentera PRK PAS di Pusat Khidmat Dun Permatang Pasir di sini, terutama dalam usaha meningkatkan penyaluran maklumat kepada pengundi.


Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers