Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik p pasir - umno sabatoj calon sendiri

KUALA LUMPUR: TPM TS Muhyiddin Yassin menafikan tindakan memsabotaj imej calon Umno prk dun Permatang Pasir, Rohaizat Othman bukan perbuatan dalaman Umno tetapi usaha pihak tertentu.

Muhyiddin yang juga Timbalan Presiden Umno yakin ahli Umno akur dengan keputusan parti yang memilih Rohaizat sebagai calon.

"Saya tidak fikir dalam Umno ada sabotaj. Kita telah sepakat, apa jua keputusan yang dibuat pimpinan parti, mereka akur.

"Sekarang ini, kita tidak bincang soal itu. Kita bekerja keras untuk yakinkan pengundi dan saya tidak lihat ada petanda dalam BN untuk ambil langkah sebegitu.

"Kenyataan itu dibuat oleh pihak-pihak tertentu untuk menjatuhkan imej BN... mereka buat pelbagai tohmahan.

ps: Pas dan Pakatan Rakyat tidak mensabotaj calon Umno. Tak perlu sabotaj, kerana dalam Umno sendiri dah menolak calon pecah amanah itu.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers