Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik p pasir - UMNO DAH MENGAKU KALAH DI N11

Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim telah mengaku kalah seawalnya dalam pilihan raya kecil N11 Permatang Pasir yang akan berlangsung pada Selasa ini.

Rais yang kelihatan meredah hujan untuk berkempen di Pasar Sama Gagah hari ini nampaknya menyerah kalah sewalnya. Ini mungkin berasaskan dinginnya sambutan awam padanya di pasar berkenaan dan sekitarnya. Tiada satupun bendera Umno atau BN terpasang di situ.

Kebetulan pula Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid dan Datuk Seri Ir Haji Mohamad Nizar Jamaludin turut berada di sekitar kawasan berkenaan. Kehadiran Nizar yang kemudian diiiringi calon PAS Ustaz Haji Salleh Man ternyata memurungkan konvoi kempen Rais.

Rais mengakui semasa memberitahu pemberita bahawa majoriti undi PAS akan menurun, yang secara langsung menunjukkan bahawa Rais tidak menyimpan sedikit keyakinan calon problematik dan penyonglap wang koperasi, Rohaizat Othman akan menang.

Tindakan media membongkar isu peribadi Rohaizat membuka mata rakyat bahawa betapa tidak amanahnya calon Umno dan sikap suka berbohong di kalangan pemimpinnya.

Rais membebel kononnya Pakatan Rakyat menyerang peribadi dan membuat tohmahan pada calon, sedangkan mengikut definasi bahasa Melayu, tohmahan adalah sesuatu fitnah. Semuanya didedahkan dan dimulakan oleh media sendiri.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers