Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik p pasir - SIDANG MEDIA DI PUSAT KHIDMAT DUN P PASIR



PERMATANG PASIR: Jentera Penerangan Pas bagi PRK N11 Dun Permatang Pasir akan mengadakan sidang akhbarnya setiap hari bermula jam 11 pagi di Pusat Khidmat Dun Permatang Pasir.

Sidang m
edia ini bagi menjawab dan memberi penjelasan mengenai apa jua isu berbangkit berhubung pilihan raya kecil Permatang Pasir sehingga keputusan pilihan raya diumumkan.




foto atas: blogger albanjari berkopiah putih.
foto kiri: sidang media naib presiden datuk mahfuz oma
r




Foto kenangan bersama MP Kuala Selangor Dr Zulkifli Ahmad, Calon N11 Pj Pas Pulau Pinang Haji Salleh Man dan para blogger, termasuk ler saya numpang..


Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers