Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik p pasir - ROHAIZAT KATA PENGUNDI TAK KISAH PUN..

Rohaizat Othman enggan mengulas mengenai perlucutan kelayakannya sebagai peguam oleh Majlis Peguam, tetapi sebaliknya berkata pengundi Permatang Pasir tidak mempedulikan hal itu.

Sambil menyifatkan ia sekadar usaha musuh untuk mencemar imejnya, calon Umno/BN itu berkata, pengundi tidak mengadupun mengenai perkara itu.

Para pengundi tidak membangkitkan perkara itu dan ini bererti mereka tak kisah, kata beliau.

Bukan tak kisah tapi nak bertanya pun dah rase malu... calon tak malu tak per ler

Rohaizat juga berkata isu pecah amanahnya itu tidak perlu ditimbulkan lagi kerana kononnya ia telah diperjelaskan oleh Pengerusi Umno Negeri Pulau Pinang Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

Majlis Peguam melucutkan kelayakan Rohaizat sebagai peguam apabila dia didapati salahguna wang pelanggannya sebanyak RM161,000.

Yang menghairankan, apakah Umno/Bn yang mempunyai segala kuasa dan jentera itu tidak membuat penyiasatan mengenai calonnya terlebih dahulu atau memang Allah telah menetapkan agar terlepas pandang ekoran sikap angkuh mereka.

Jenuh juga puak Umno terutamanya nak menjelaskannya. Eloknya undur diri je. Nak mengharapkan komponennya, juga tak boleh diharapkan terutama MIC dan MCA. Depa tu juga ada masalah lebih besar.

Zahid mendakwa Rohaizat tak terbabit tapi yang bersalah rakan kongsinya, namun Majlis Peguam menafikannya pula hari ini dengan mengatakan bahawa tindakan itu diambil kerana Rohaizat sendiri yang terbabit.

Rohaizat, bagaimanapun berkata, tindakan Pas dan Pakatan Rakyat menyerang peribadinya itu menunjukan parti itu kekeringan idea. (Rohaizat yang ternyata kekeringan idea terpaksa menelan kata-kata Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yasin)

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers