Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik p pasir - mungkin hanya Umno vs PAS di N11

PERMATANG PAUH: Penamaan calon PRK N11 DUN Permatang Pasir yang berlangsung pagi ini dijangka hanya melibatkan dua penjuru.

Ini berasaskan temubicara dengan Pengerusi SPR Tan Sri Abdul Aziz Yusof yang mengesahkan bahawa setakat petang semalam hanya dua borang penamaan calon dikeluarkan iaitu melibatkan dua parti sahaja.

Proses penamaan calon bagi PRK itu bermula 9 pagi. Aziz meminta semua yang bertanding mengawal penyokong iringan bagi mengawal ketenteraman awal dan mengelak jangkitan flu babi.

Umno/BN akan diwakili Setiausaha Umno Bahagian Permatang Pauh Rohaizat Othman, 38, manakala Pas/Pakatan Rakyat oleh Pesuruhjaya Pas Pulau Pinang Ustaz Haji Mohd Salleh Man, 52.

Seorang calon bebas yang mengumumkan akan bertanding ialah Kamarul Ramizu Idris

Mursyidul Am PAS TG Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, Presiden Datuk Seri TG Haji Abdul Hadi Awang, Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng antara pimpinan utama Pakatan yang dijangka mengiringi calon PAS..


Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers