Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - - TAK BANYAK RM3 JUTA JE RUMAH K TOYO

Rupanya tak ler sampai 24 juta sebagaimana didakwa, tapi RM3 juta sahaja.
DS Khir Toyo sendiri yang mengakui banglonya bernilai lebih RM3 juta, tapi itupun berpada juga ler nilainya. Rumah pemimpin Umno besor-besor semua, kadangkala jadi Yb tak sampai setahun buat rumah tengah kampung, tepi bendang mahupun dalam bendang dikelilingi rumah orang kampung.

Di kawasan Parlimen Kepala Batas, Pulau Pinang ada. Tapi takpa kita fokus pada DS Khir ini.

Terkedu juga orang kampung mendengar itu baru rumahnya RM3juta, belum kereta dan harta benda lain.

Tun Dr Mahathir Mohamad dalam Malaysiakini puna naik hairan kerana kata Tun rumah beliau sendiri di The Mines baru RM 1 juta.

Khir Toyo perlu menjelaskan di mana beliau memperoleh wang... tak bolehlah kata RM3 juta. Saya pun ada rumah juga, rumah saya RM1 juta saya belanja di The Mines, rumah dia berapa kali besar daripada (rumah) saya," kata Tun Dr Mahathir.
Tags:

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers