Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik perak - RAYUAN HAJI NIZAR DITERIMA MAHKAMAH

RAYUAN KE MAHKAMAH PERSEKUTUAN

Mahkamah Persekutuan membenarkan permohonan Datuk Seri Ir Haji Mohamad Nizar Jamaluddin untuk merayu keputusan Mahkamah Rayuan yang mengekalkan perisytiharan DS Dr Zambry Abdul Kadir sebagai Menteri Besar Perak.

Keputusan itu dibuat tiga Hakim Tan Sri Alauddin Mohd Sheriff, Tan Sri Ariffin Zakaria dan Datuk Zulkefli Ahmad Makinuddin.

Berasaskan keputusan ini, jelas menunjukkan betapa akan meleret-leretnya krisis ini sehingga menampakkan seolah-olah Haji Nizar mempunyai harapan. Apapun rakyat Perak, khususnya akan dapat melihat dan memerhati sama ada keadilan masih berlaku pada akhirnya nanti.

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers