Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik manek - kerusi lebih ramai dari orang di ceramah UMNO/BN

Ore Manek Urai seolah tak cam atau tak nampak kehadiran Menteri dan Timbalan Menteri mahupun Timbalan Perdana Menteri TS Muhyiddin Yassin yang datang berceramah, maupun turun menoreh getah semasa kempen PRK N41 Manek Urai ini.

Apa tidaknya ore Manek Urai tak gi dengarpun ceramoh Umno/BN, ada lere sekitar 100 orang. Orang Cina yang sekitar 51 orang pengundi juga menolah Umno/BN, malah tak menghiraukan kempen2 BN.

TPM juga nampak hebat hanya kerana kelibatnya berulang alik dengan helikopter ke Manek Urai. Mungkin gamaknya orang Manek Urai kerumun bukan kerana nak jumpa atau dengar TPM berucap tapi nak tengok helikopter.

Kalangan Menteri wanita termasuk Ketua Wanita Umno tak bertahan lama, dah tak nampak kelibat diri. Mungkin tak tahan dengan nyamuk atau tak faham apa ore Manek urai kata.

Pada kebanyakan ceramah BN/Umno, kerusi-kerusi kosong hanya diisi oleh kutu-kutu Umno/BN yang datang dari segenap pelusuk negeri.

Hari ini, Dato Seri ir Haji Mohamad Nizar Jamaludin mulai turun padang ka Manek Urai untuk menjalankan amanah dan tanggungjawabnya. Yang belum kelihatan ialah DS Dr Zambry Abdul Kadir. Elok Zambry mai sama ke manek Urai... ada ke ore Manek Urai bersalam dengan dia

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers