Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politik sketsa - UMNO/BN MENJERUT LEHER SENDIRI

IPOH: Kekecohan dan kecelaruan persidangan Dewan Undangan Negeri Perak, Khamis lepas adalah satu kudeta yang sekali lagi memalukan yang boleh mengakhiri riwayat UMNO/BN, kata Datuk Mohd Ariff Sabri Abdul Aziz, bekas ADUN Pulau Manis, Pahang.

"Apa yang berlaku akan menjerut leher sendiri, " katanya.

Ariff berkata, "rakyat akan bertambah meluat pada UMNO/BN dengan apa yang berlaku di Perak kerana di sebalik mereka melaungkan untuk mendapat RESTU rakyat, TINDAKAN mereka sebenarnya semakin menjauhkan rakyat. Rakyat semakin tidak mempercayai apa yang dilaungkan."






Umno membuat satu kesilapan besar dengan mengguna polis untuk menyingkirkan Speaker V Sivakumar dari Persidangan dewan. Foto speaker diheret keluar dewan akan terus melekat dalam minda jutaan rakyat Malaysia.

Untuk kali pertama dalam sejarah negara, polis mencabul kuasa dengan memasuki DUN dan secara kasar mengheret keluar seorang pembuat undang-undang negara. END

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers