Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - - MANTAN TKM P PINANG

Fairus letak jawatan ADUN Penanti


Belumpun sempat Pakatan Rakyat meraikan kemenangan dan menganjurkan majlis kesyukuran $PRK Parlimen Bukit Gantang dan Dun Bukit Selambau, PR dikejutkan pula dengan pengosongan kerusi Dun Penanti, di Pulau Pinang oleh mantan Bekas Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, Mohammad Fairus Khairuddin.

Fairus mengumumkan meletak jawatan ADUN Penanti, berkuatkuasa hari ini. Ia sekaligus akan menjadi medan PRK kelima diadakan selepas PRU 12. Mengejutkan tetapi tidak mengejutkan kerana seperti dilaporkan Fairus menghadapi dilema kerana tekanan yang dihadapinya.

Mungkin itu jalan keluar terbaik bagi Fairus yang tidak mahu mengheret dirinya menjadi bebanan kepada Parti Keadilan Rakyat. Fairus berkata, keputusan itu dibuat untuk membolehkan beliau memberi tumpuan penuh terhadap usaha bagi melanjutkan pelajaran ke peringkat siswazah lanjutan.

Ia juga, katanya, untuk memberi masa kepadanya untuk bersama-sama dengan keluarga "yang selama ini terpaksa berkorban dalam memenuhi tugasan saya".

Tags:

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers