Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - - MAJLIS KESYUKURAN

MERAIKAN KEMENANGAN P059 BUKIT GANTANG

PAS Perak akan mengadakan Majlis Kesyukuran meraikan kemenangan Dato' Seri Ir Haji Mohammad Nizar Jamaluddin pada PRK Bkt Gantang , 7 April lepas. Majlis akan diadakan pada 19hb April 2009 di Simpang, Jalan Kuala Kangsar, Taiping.

Menurut Ketua Penerangan PAS Perak, Ustaz Haji Misbahul Munir Masduki, jamuan akan bermula jam 12 tengah hari hingga 4 petang. Semua penyokong Pakatan Rakyat, para blogger dan wartawan dan pendokong Pakatan Rakyat dijemput hadir.

Pada malamnya di tempat yang sama Ceramah Perdana akan diadakan. Ia akan dihadiri Dato Seri Tuan Guru Hj Abdul Hadi Awang, Nizar dan Ketua Menteri Pulau Pinang Tuan Lim Guan Eng. Ceramah bermula jam 9.00 malam.

(ps: dengar cerite kira-kira 10 ekor lembu ditumbangkan hasil sumbangan ramai. Selain itu Pemuda Pas akan turut menumbangkan dua ekor lembu pada minggu kemudiannya)
Tags:

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers