Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - - ..zambry nafi dapatkan khidmat QC di UK


IPOH (24 Feb) :- Tidak sampai 24 jam selepas mengumumkan akan mendapat khidmat Peguam Diraja (QC) di London berhubung krisis perlembagaan di Perak Dr Zambry Abdul Kadir menafikan perkara berkenaan.

Menteri Besar BN itu menafikan berbuat demikian dan sebaliknya berkata,,soal mendapatkan pandangan kedua daripada Peguam Diraja tidak timbul kerana segala-galanya diserahkan kepada peguam tempatan.

"Kita menafikan bahawa kita dapatkan (khidmat Peguam Diraja).. Yang pentingnya pasukan peguam kita ialah pasukan peguam tempatan... soal dia orang nak Peguam Diraja ke sesiapa ke, itu soal-soal yang di luar daripada lingkungan dan bidang kuasa yang saya berikan kepada mereka... dan yang pentingnya pasukan peguam itu terdiri daripada pasukan peguam yang kita lantik daripada kalangan tempatan," katanya. END

Sebenarnya banyak berita yang keluar di media umum dinafikan dengan cepat oleh pemimpin UMNO. Sesudah itu biasanya itulah yang sebenarnya berlaku.

Persoalannya kata pepatah Melayu, kalau tidak ada angin masakan pokok bergoyang.
Tags:

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers