Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - -

bye..bye king of lompat

Umno seperti biasa sentiasa bersedia menerima semua jenis pakar lompat...., pelompat jarak dekat, pelompat jjrak jauh mahupun pelompat setempat (Adun Jelapang), dan ini terbukti dengan kesediaan Umno Kelantan menerima raja lompat Ibrahim Ali , jika Ahli Parlimen Pasir Mas itu mahu kembali ke lubuk asalnya.

Ketua Penerangan Umno Kelantan Datuk Alwi Che Ahmad berkata kini terpulang kepada satu-satunya ahli Parlimen bebas itu sama ada mahu menyertai Umno atau sebaliknya.

Ibrahim memenangi kerusi itu atas tiket Pas, tetapi sentiasa tidak mengenang budi dengan kerapkali menyerang Pas sehingga pimpinan parti mendesak Ibrahim meletakan jawatan untuk menguji semula kewibawaannya.

Nota: Ibrahim sebenarnya melihat peluang untuknya melompat lebih jauh dalam Umno Kelantan kini terbuka luas memandangkan banyak tokoh seangkatannya telahpun mulai berundur diri. Annuar Musapun tak aktif lagi. Yang ada budak Alwi tu je. END




Sejak akhir-akhir ini hangat dipersoalkan oleh banyak pihak tentang kebiadapan dan baculnya Ibrahim Ali yang langusng tidak menghormati parti PAS yang digunakan lambangnya dalam tahun 2008 lepas.

Kenyataan Menteri Besar kelantan yang juga Pesuruhjaya PAS Kelantan yang meminta dia meletakkan jawatan dan betanding atas nama bebas mengambarkan kemuncak amarah orang PAS.

Selamat tinggal raja katak.
Tags:

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers