Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - politics sketsa - UMNO/BN dah ready PRU


UMNO-BN hampir selesai membuat pembahagian kerusi dan memutuskan calon PRU13 serta siapsiaga menghadapi pilihan raya umum, kata Presiden Umno/BN DS Najib Razak.
"Kita memberi tumpuan kepada kesiapsiagaan pilihan raya...seperti mana kita sedia maklum masanya akan tiba tidak lama lagi untuk mengadakan pilihan raya umum.
"Semua parti komponen BN  telah diberi panduan yang jelas dan kita akan tentukan beberapa perkara...soal pembahagian kerusi antara parti komponen BNl hampir selesai.
"Begitu juga dalam soal penentuan calon-calon sebahagian besar telah pun diputuskan," katanya.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers