Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - wilayah - ngomel calon PAS boleh belako asal pandai b.....

NGEMEL sikit.

La orang sibuk nak jadi calon. jadi satu dua hari lagi saya nak tulis mengenai bakal2 calon PAS di Pulau Pinang termasuk yang tak munasabah menjadi calon.. dan ada juga yang kan dicalonkan di tempat yang juga tidak munasabah dicalonkan.

Macam payung terjun itulah kelebihan orang yang pandai, Ada juga pada 2008 dulu,, tolak bila ditawarkan jadi calon tapi kali ini tanpa segan dan silu menawar diri untuk menjadi calon malah siap pilihan sendiri tempat yang minat dia nak bertanding walaupun diberkan kawasan lain.

Bukan hanya di Pulau Pinang... di Perak pun sama..dulu pada 2008 takda sapa mahu jadi calon...maka di pilihlah mereka yang dah pencen guru, askar atau ustaz yang dok meniaga. tup tup menang... tapi kali ni depa yang dok kat atas tu kata.. yb-yb buatan 2008 ni tak bagus..tak perform... Maka macam2 onar lah dibuat.. agar Yb-YB berkenaan tidak dicalonkan lagi. Pikir2 lah..depa ni habis duit ringgit ...pencen dan segala mempertahankan maruah PAS.


Esok lusa kita tulis bakal2 calon PAS di Penang dan sikit2 di Perak. Jangan marah wehhh... benda sungguh.. pilihanrayapun dah dekat.

Tags: wilayah

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers