Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - political concern - MP Bachok bertambah bechok..

Harakah nampok tak lapor (...lagi@belum lagi) berita ini. Ustaz Nasharuddin Mat Isa latah lagi...kali ini dia cuit pula hal ehwal kenduri kahwin anak Ketua Menteri Melaka baru-baru ini.

Biar gi lah tengah laku surat khabar media Umno dok nganga lapar nok dengar dari ustas PAS ini. Bagus juga pakat pertahankan kewibawaan dia.. 

Jika diteliti, kenyataannya berlawanan sama sekali dengan arus ramai . Apa dah jadi...

Nasharuddin Mat Isa mempertahankan Datuk Seri Mohd Ali Rustam dalam urusan kenduri kahwin itu dengan menyifatkannya sebagai hak Ketua Menteri Melaka itu untuk berbuat demikian.


"Kalau rezeki banyak, buat kenduri yang besar, itu hak dialah. Mungkin dia penjawat awam dan yang hadir dalam 130,000 orang. Itu yang jadi isu," kata bekas Timbalan Presiden Pas itu.


Beronar perut weh... kerana majlis perkahwinan itu khabarnya menelan belanja sehingga RM600,000.


Banyak lagi dia komen ..sepertimana dalam Malaysiakini..tapi raso malas nok ulas weh.. serabut perut.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers