Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - headline. feature , social concern - Bugatti Veyron dihumban ke laut ?

Bugatti Veyron ini milik  anak tun dr mahathir? Kau ada

Bugatti Veyron, memang antara kereta mewah termahal berharga jutaan ringgit, malahan cukai jalan sahaja dalam lebih RM20,000 setahun belum lagi insurans. Namun Andy House sengaja menghumbankan kereta itu ke dalam laut tiga tahun lepas.
porsche ini milik dato azalina othman ?

House berbuat demikian kerana ingin menipu dalam tuntutan insuransnya.. namun dia tidak menyangka insiden itu dirakamkan.

Semasa membuat laporan polis, House berkata, ketika memandu di laluan jalan antara negeri di Texas untuk ke lagun La Marque, telefon bimbitnya terjatuh.

Apabila dia menoleh ke jalan semula selepas mengambil telefon bimbit berkenaan, House mendakwa dia hampir melanggar seekor burung undan, menyebabkan kereta Bugati itu terbabas.

Dia memfailkan tuntutan bernilai AS$2 juta (RM6 juta) bagi kerosakan keretanya, tetapi kemudian House terkejut apabila dia disaman kerana menipu.

House dijadual disaman di mahkamah di Galvesto,  minggu ini bagi menjelaskan bagaimana insiden itu.

Satu rakaman video menunjukkan tiada burung undan kelihatan di laluan House. Syarikat Insurans Philadelphia Indemnity berkata, mereka mengeluarkan polisi insuran bernilai AS$2.2 juta untuk kereta House pada 2006 - kira-kira tiga minggu sebelum insiden itu.

Rakaman video juga menunjukkan House tidak cuba menekan brek ketika kejadian, sebaliknya “sengaja” memandu kereta Bugatti itu ke arah laut.. 

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers