Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - headline. feature , political concern - Ahsan Ali umpama kueh talam

Datuk Hasan Ali yang dibuang daripada PAS menyalak agar Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dibuang daripada jawatan Mursyidil Am Pas konon untuk mengelak nasi jadi bubur...wal hal dia (Hassan) sendiri dah umpama kueh talam.

Presiden organisasi bukan politik itu (JATI) nampak sangat kurang kewarasan berfikirnya akhir-akhir ini dengan mendesak TGNA menyerahkan jawatan tersebut kepada Datuk Haron Din iaitu timbalan mursyidul am.

Katanya, beliau bimbang sokongan (terhadap kerjasama dengan DAP) oleh Nik Abdul Aziz itu menjadikan "golongan parasit menjadi lebih ganas menghentam Islam serta perjuangan Islam".

Hassan yang ketandusan isu kini selepas konon berjuang memperbetulkan akidah umat Islam  kebelakangan ini (setelah hampir PRU) banyak mengkritik PAS dan Pakatan Rakyat sebaik dipecat awal tahun ini atas tindakannya.

Kenyataan itu timbul ekoran laporan media semalam berhubung kenyataan Nik Abdul Aziz yang positif ke arah kerjasama dengan DAP bagi meraih sokongan bukan Melayu dalam pilihan raya umum ke-13 akan datang.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers