Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - social concern - Pemuda Umno baru sedar sensitif bahan lucah pada kanak-kanak

Sibuk pula Pemuda Umno desak Kementerian Dalam Negeri mengkaji semula sebuah buku pendidikan seks kanak-kanak yang diimport yang didakwa mempunyai kandungan yang melampau dan berbentuk lucah.

Perakite: Sedangkan semua tahu apa yang berlaku pada Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. Siapa punya angkara tu..


"Kita sudah mempunyai garis panduan tertentu mengenai pengimportan buku-buku asing," kata Ketua Biro Aduan Komuniti Pemuda, Muhd Khairun Aseh.



Perakite: Amboi bab ni ada garis panduan lak dah...

Beliau mengulas buku yang bertajuk ‘Where Did I Come From’ atau 'Dari Mana Saya Datang', yang boleh didapati di rangkaian kedai buku tempatan. 



Buku yang ditunjukkan oleh Muhd Khairun kepada pemberita memaparkan ilustrasi kartun bentuk lelaki dan wanita yang lengkap dengan alat kelamin masing-masing. Ia juga menunjukkan ilustrasi aksi lelaki dan perempuan yang mengadakan hubungan seks.

Beliau kemudiannya membacakan beberapa petikan dari buku itu yang menerangkan kemaluan lelaki dan perempuan secara terperinci. Ini termasuk satu petikan yang dengan jelas menerangkan perbuatan persetubuhan dan bagaimana fungsi kemaluan lelaki dan perempuan semasa proses berkenaan.

Menurut  Muhd Khairu, buku yang ditulis dalam bahasa yang amat mudah itu diletakkan di rak-rak buku-buku untuk kanak-kanak berumur 12 tahun dan ke bawah di kedai-kedai buku.
NONEPerakite: baguslah ada kesungguhan untuk menyalahkan kartun... he he  

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers