Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - nasional - Ahsan Ahli aqidah mesti perbetulkan ajibgor

Mufti Perak dah cakap mengenai kegelinciran akidah ekoran merayakan Thaipusam oleh orang Islam..tapi juara aqidah Ahsan Ahli Alqidahtul diam je.. Buatlah bising... dah  jelajah serata alam tapi bila bab terkena pada DS Najib Razak..diam membisu.

Akuan Bersumpah Mr. Thagarajoo dari Bandar Kinrara Pucong, Selangor yang berkerja sebagai pemandu kepada Datuk Kenneth Eswaran iaitu kawan karib Dato' Seri Najib Razak.

Ini adalah akuan bersumpah yang tidak disiasat oleh PDRM , Thagarajoo juga pernah berkhidmat dengan Datuk KS Nallakaruppan. Beliau mendedahkan bahawa Datuk Seri Najib dan Datin Seri Rosmah Mansor telah menggunakan khidmat bomoh Hindu.

Antara  kandungan akuan bersumpahnya ialah :-
Beliau sendiri (atas arahan Datuk Kenneth) yang membawa bomoh bernama Mr. Ji berbangsa India dan beragama Hindu ke rumah Datuk Seri Najib untuk upacara berbomoh mengikut amalan Hindu. Bomoh tersebut didatangkan khas dari Kerala, India.

Bomoh tersebut bukan sekali ke rumah Najib tetapi banyak kali.

Antara kaedah berbomoh yang dilakukan di dalam rumah Najib termasuklah yang memerlukan Najib dan Rosmah duduk di tengah-tengah sementara Mr. Ji menjalankan upacara menteranya (mungkin dengan berjampi mengelilingi Najib dan Rosmah) yang menggunakan segala peralatan berunsur kepercayaan agama Hindu.

Kemudiannya Najib dan Rosmah akan dimandikan dengan susu lembu oleh bomoh tersebut.

Menurut Thagarajoo, setiap kali amalan Hindu ini dilakukan ke atas Najib dan Rosmah, beliau hadir sama.

Semasa pilihanraya kecil Ijok pada tahun 2007, Thagarajoo telah memandu Mr. Ji ke Pusat Pembuangan undi untuk menjalankan aktiviti menteranya bagi menjamin kemenangan calon Barisan Nasional dari MIC, K. Partiban.

Thagarajoo penuh yakin amalan berbomoh Hindu ini masih diteruskan oleh Najib dan Rosmah. Malahan beliau yakin Mr. Ji turut dibawa ke Permatang Pauh.

Datin Seri Rosmah pernah meluahkan rasa bimbangnya kepada Datuk Kenneth sekiranya Datuk Seri Abdullah Badawi berkahwin dengan Jeanne. Datuk Kenneth kemudiannya memberi jaminan dia akan meminta bantuan bomoh Hindu itu untuk menghalang perkahwinan Abdullah dengan Jeanne.
Di bawah ini disertakan salinan asal akuan bersumpah Mr. Thagarajoo.
Tags: nasional

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers