Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - political concern - Taliban akan saman Fauzi RM500 juta pada Isnin ini


Ketua Penerangan Dewan Ulamak PAS Perak Norazli Musa akan mengemukakan saman malu dan fitnah terhadap Fauzi Muda di Mahkamah Sesyen Ipoh, pada Isnin ini.

Saman berkenaan akan dikemukakan oleh Peguam Aminudin Zulkifli.

Menurut Nor Azli, saman berkenaan adalah ekoran kenyataan Fauzi yang menyebut beliau telah memperkayakan diri semasa pemerintahan kerajaan negeri PakatanN Rakyat.

“Fauzi memfitnah saya, dengan mengatakan saya telah membelanjakan jutaan ringgit untuk membina kediaman saya di Ipoh.

Beliau berkata, kenyataan Fauzi melalui media itu telah menjejaskan reputasi dan memalukan beliau. Ia bersifat fitnah kerana ia tidak berasas sama sekali.

"Sebelum ini saya telah mencabar Fauzi membuktikannya dalam tempoh seminggu atau hadapi saman tuntutan ganti rugi. Beliau gagal berbuat demikian, dan oleh sebab itu maka sama akan dikemukakan

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers