Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - headline. feature , politics sketsa - Rakyat jangan mudah terpengaruh dengan fitnah

Timbalan Ketua Menteri 1 Dato Mansor Othman berharap rakyat tidak mudah mempercayai dakyah yang disebarkan oleh kalangan yang kecewa bahawa kerajaan negeri tidak mengambil berat hal ehwal rakyat, khususnya orang Melayu.


Beliau berkata, kerajaan negeri sentiasa prihatin dan memberi perhatian pada permasalahan seluruh rakyat tanpa mengira bangsa dan agama demi kemakmuran dan kemajuan negeri.


Beliau berkata demikian semasa berucap merasmikan Karnival Harmoni Rakyat di Balik Pulau pada Ahad lepas yang disertai pelbagai agensi kerajaan dan swasta.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers