Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - Headline , isu semasa - Kegagalan kutip pingat emas di SUKMA memalukan rakyat Perak

Exco Sukan Datuk Zainol Fadli Paharudin seharusnya bertanggungjawab atas kegagalan Kontinjen Sukan Perak di Sukma Ke-14 yang memalukan dan wajar diganti Datuk Seri Raja Ahmad Zainuddin Raja Omar, yang lebih berpengalaman dalam bidang sukan.

Dewan Pemuda PAS Negeri Perak yakin jika Raja Ahmad diberi peluang ia akan lebih melonjakkan prestasi kontinjen Perak.

Kontinjen Perak menduduki tempat tercorot dengan gagal mengutip sebarang pingat emas.

Demi maruah negeri, dan kemajuan sukan negeri Perak, maka  Zainol wajar ditukar segera kerana beliau tidak mendatangkan munafaat lebih baik.

Bagi memulihkan imej Kontinjen Perak pada SUKMA akan datang, ia perlu ditukar sgera agar harapan rakyat Perak untuk melihat anak negeri mencipta dan mengharumkan nama Perak dalam SUKMA lebih cemerlang.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers