Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - isu semasa - Nama Dr Dzulkefly Ahmad diselitkan semula sebagai calon AJK selepas dicicirkan

Nama Dr Dzulkefly Ahmad telah "dicicirikan" daripada senarai penama yang dicalonkan bertanding Ahli Jawatankuasa Pas Pusat. Kenapa ini keciciran ini berlaku tidak diketahui .. iyelah tidak diketahui sepertimana berapa banyak kawasan yang mencalonkan.. itu memang amalan.

Namun akhirnya nama Dr Dzulkefly dimasukkan diam-diam dalam laporan. Jawatankuasa Pemilihan tak rasa bersalah.. untuk sekurang-kurangnya mengakui kesilapan dan memohon maaf.



Ketiadaan nama YB Dzulkefli Ahmad di dalam senarai 82 orang calon AJK PAS Pusat, akhirnya, pada jam 10.40 malam, nama disenaraikan dalam lamanweb harakahdaily.

Jumlah AJK yang tercatat akhirnya berubah menjadi 83 orang daripada cetakan asal senarainya 82 orang.

Sebenarnya jika diumumkan jumlah kawasan yang mencalonkan seseorang , ia boleh memberi indikasi mengenai kepopulariti dan kehendak seseorang calon itu. Memang itu amalan.. tapi ia boleh diubah..

Tags: isu semasa

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers