Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - nasional , political concern - MCA desak Taib berundur

Rakan kongsi BN, MCA sekata dengan Pakatan Rakyat apabila mendesak Tan Sri Abdul Taib Mahmud meletakkan jawatan sebagai Ketua Menteri lebih awal daripada jangka masa dua tahun yang dijanjikannya.

Bagaimanapun Naib Presiden MCA Gan Ping Siue membuat desakan itu berasaskan kerana Taib telah gagal mendapat mandat atau sokongan pengundi Cina yang didakwanya   menyokong DAP pada prn negeri 16 April lepas.

Beliau berkata selain pengundi Cina yang telah tidak menyokong Taib, pelbagai etnik lain di Sarawak juga tidak lagi memberi sokongan padu kepada BN.



Gan juga memuji saranan SUPP (kalah teruk kepada DAP) agar menolak mana-mana ADUN Cina bagi jawatan kabinet negeri ekoran keputusan prn itu.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers