Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - political concern - .. KITA BUKAN BODOH NAK UMUMKAN UNDUR DIRI: TAIB


Taib Mamud menunjukkan taring sebenarnya apabila bertegas ketika ditanya wartawan mengenai tarikh beliau akan undur diri sebagai Ketua Menteri maupun menamakan pengantinya, dengan menyifatkan dirinya bukan BODOH untuk mengumumkannya.
Nampak gaya yang dia cakap semalam nak undur diri tu sekadar retorik atau nak kencing PM DS Najib Razak.
Ketika ditanya wartawan di Kucing, TS Taib menyifatkan ia soalan perangkap pembangkang lalu menegaskan bahawa beliau tidak akan dibuli bagi menamakan pengagantinya atau mendedahkan tarih pengundurannya hanya kerana pembangkang mahu mereka berbuat demikian.

"Pembangkang tidak boleh perangkap saya. Kita bukan bodoh. Kita akan lakukan dengan cara yang betul."

"Saya tidak akan tunduk dengan desakan orang yang tidak mampu menguruskan parti mereka sendiri," katanya.

Taib sepanjang pilihan raya negeri kali ini dibidas pelbagai pihak kerana dikatakan sudah berkhidmat terlalu lama, iaitu 30 tahun dan tidak menunjukkan tanda-tanda akan berundur.


Semalam, Taib berkata beliau akan berundur 'dalam beberapa tahun' meskipun Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Abdul Razak mendakwa ketua menteri itu telah bersetuju menyerahkan jawatannya selepas pilihan raya 16 April ini.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers