Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - political concern - sisihkan Nazri, jika Umno-BN mahu berjaya pada PRU 13

Datuk Seri Nazri Aziz hendaklah disisihkan jika Umno-BN mahu kembali memperolehi sokongan rakyat pada pilihan raya umum ke-13, Datuk Ibrahim Ali.

Begitulah pandangan Presiden Perkasa itu sebagai tindak balas terhadap kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri mengenai Perkasa.

"Perkasa hanya NGO tidak ada apa yang nak rugi. Jadi ketepikan Nazri jika Umno dan BN mahu dapat kembali sokongan rakyat, ” kata beliau.

Beliau menyifatkan kenyataan Nazri sebagai satu “pandangan daripada orang yang hilang kewarasan berfikir. ”

“Nazri tak layak dilayan kerana tiada nilai dan buang masa. Saya amat simpati tapi apa boleh buat kenyataannya membuat umat Melayu lagi membenci pada Ummo

“Pada masa yang sama tidak tambah nilai pada BN. Perkasa hanya NGO tidak ada apa yang nak rugi ” kata Ahli Parlimen Bebas Pasir Mas itu.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers