Iklan

Mutiara Kata

“Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat” Khalifah Abdul Malik bin Marwanan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PORTAL

You Are Here: Home - political concern - KHAIRI TAWAR DIRI KE GAZA UNTUK TEWASKAN ISRAEL....

Ketua Pemuda Umno/BN Khairi Jamaluddin menawarkan diri agar dihantar ke Gaza untuk menghadapi Israel, jika apa yang dibuat tidak membawa perubahan.

"Jika tiada perubahan (daripada) demontrasi di Masjid Negara (mahupun) di Kedutaan Amerika Syarikat, kita akan bangun dan terus ke Gaza untuk tewaskan Israel," katanya.

Beliau turut menyatakan tidak berpuas hati terhadap kekejaman tentera Israel.

Amboi-amboi hebat bunyinyer... harap tak terkencing dalam seluar...Gamaknyer hanya dia seorang akan ke Gaza kerana himpunan yang dibuatpun takde sambutan

Apa tidaknya, himpunan anti-Israel anjuran Pemuda BN di Masjid Negara itu hanya dihadirinya kira-kira 200 orang sahaja. Kelibat komponen BN yang lain, iaitu MIC dan MCA tak kelihatanpun.

Pulak tu, dalam tempoh 30 minit himpunan itu berakhir.... tetapi ucapan Khairi itu mengalahkan himpunan Pakatan Rakyat yang dihadiri ribuan rakyat.

NONETampil dalam pakaian putih kalangan pemuda BN dan dua tiga kerat anggota NGO itu bertakbir dan melaungkan slogan anti-Israel seperti "hancur Israel", "jahanam Israel" dan "selamatkan Palestin".

Selain itu, kelihatan juga kain rentang "Justice for Gaza" (keadilan untuk Gaza).

Antara wakil NGO yang hadir ialah Pertubuhan Peribumi Perkasa Negara (PERKASA), Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PPIM), Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS), Kongres Indian Muslim Malaysia (KIMMA) dan Gabungan Belia 4B Malaysia.

0 comments

Leave a Reply

Popular Posts

KOPI DI COFFEE BEANS DAN STARBUCK HARAM



Adalah dimaklumkan bahawa semua minuman bercoklat, vanila dan kopi di Coffee Bean dan Starbuck mengandungi E471 (Emulsifier 471), mono di-glycefideswhich iaitu daripada sumber binatang (babi). Raspberry Frap pula mengguna ceri yang dicelup alkohol dan tiramisu yang mengandungi RUM (arak). Hubungi JAKIM 03 - 8886 4000 untuk maklumat lanjut.

Followers